A

anja.vos

Lid sinds 12-3-2026

Verse Starter8 upvotes ontvangen

Begonnen met keto na de feestdagen, voel me al een stuk fitter.

Berichten (1)

8
Geplaatst door anja.vos2 dagen geleden

6 kilo eraf en ik slaap eindelijk weer door

Ik moet het even delen want ik ben zo blij. In ruim twee maanden ben ik 6 kilo lichter en wat ik vooral merk is dat ik weer doorslaap. Vroeger lag ik vaak te woelen en nu val ik makkelijker in slaap. Ook overdag heb ik meer energie, ik zak niet meer weg na de lunch. Ik heb het rustig opgebouwd en vooral veel bewerkt eten geschrapt. Voor wie nog twijfelt om te beginnen, gewoon doen en geef het even de tijd. Het went sneller dan je denkt.

💬 7 reacties🔗 Delen