P

peter_71b

Lid sinds 20-2-2026

Verse Starter6 upvotes ontvangen

Vijftiger uit Brabant, probeer er weer in vorm te komen.

Berichten (1)

6
Geplaatst door peter_71b2 dagen geleden

Honger tijdens het vasten in het begin, gaat dat over?

Ik ben net gestart met 16:8 naast koolhydraatarm eten. De eerste dagen had ik echt honger in de ochtend, vooral rond koffietijd. Nu, na ruim een week, valt het al mee. Gaat dat bij jullie ook over na een tijdje? Ik drink water en zwarte koffie om het eetmoment uit te stellen. Soms knaagt het toch. Is het normaal dat je lichaam even moet wennen, of doe ik iets verkeerd? Ik wil het rustig opbouwen en niet meteen te streng zijn voor mezelf.

💬 5 reacties🔗 Delen