T

theo_v

Lid sinds 28-2-2026

Verse Starter5 upvotes ontvangen

Gepensioneerd, wandel graag en let op mijn voeding.

Berichten (1)

5
Geplaatst door theo_v3 dagen geleden

Uit eten gaan en toch gezond kiezen, hoe doen jullie dat?

Volgende week gaan we met de kinderen uit eten voor een verjaardag. Thuis lukt het koolhydraatarm eten me prima, maar in een restaurant vind ik het lastiger. De mandjes brood, de saus, de frietjes erbij. Hoe pakken jullie dat aan? Vooraf de menukaart bekijken, gewoon vlees of vis met groente bestellen, of van tevoren al iets eten zodat je niet uitgehongerd aankomt? Ik hoor graag jullie tips zodat ik het gezellig houd zonder mezelf voorbij te lopen.

💬 4 reacties🔗 Delen