I

ingrid.k

Lid sinds 5-4-2026

Op Stoom14 upvotes ontvangen

Bezig met afvallen na de overgang, stap voor stap.

Berichten (1)

14
Geplaatst door ingrid.k1 dagen geleden

9 kilo eraf en mijn conditie is enorm vooruitgegaan

Ik moest het even delen want ik ben zo blij. In ongeveer drie maanden koolhydraatarm eten ben ik negen kilo lichter en wat ik vooral merk is mijn conditie. De trap op zonder buiten adem te zijn, een stuk fietsen zonder dat ik halverwege moet stoppen, dat was er een tijd niet bij. Het ging met vallen en opstaan, maar de rust in mijn eetpatroon helpt enorm. Voor wie nog twijfelt om te beginnen: gewoon stap voor stap proberen. Jullie kunnen dit ook.

💬 8 reacties🔗 Delen