J

jan.veldhuis

Lid sinds 20-2-2026

Verse Starter6 upvotes ontvangen

Sinds dit jaar bezig met koolhydraatarm eten.

Berichten (1)

6
Geplaatst door jan.veldhuis3 dagen geleden

Omega 3 visolie bij keto, merken jullie verschil?

Ik lees vaak dat omega 3 een goede aanvulling kan zijn bij koolhydraatarm eten. Sinds drie weken neem ik visolie capsules maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik echt verschil merk. Nemen jullie ze ook en zo ja, waar letten jullie op qua kwaliteit? Ik hoor dat de hoeveelheid EPA en DHA belangrijk is maar de etiketten lezen lastig. Liever neem ik gewoon vette vis maar dat lukt me niet elke week. Benieuwd naar jullie ervaring.

💬 5 reacties🔗 Delen