M

marleen.kt

Lid sinds 12-3-2026

Verse Starter7 upvotes ontvangen

Moeder van twee, bezig om wat gezonder te leven.

Berichten (1)

7
Geplaatst door marleen.kt4 dagen geleden

Keto courgette lasagne, lekker en vullend

Gisteren keto courgette lasagne gemaakt en het hele gezin vond het lekker. In plaats van pasta gebruik ik dunne plakken courgette die ik eerst even dep met keukenpapier, anders wordt het waterig. Daartussen gehakt met tomatensaus en een laag roomkaas met ei en geraspte kaas. Twintig minuten in de oven en klaar. Het is echt vullend, ik had daarna geen behoefte meer aan iets zoets. Maken jullie de saus zelf of gebruiken jullie een pot? En hebben jullie nog tips om het minder vochtig te houden?

💬 5 reacties🔗 Delen