P
peter.dijk
Lid sinds 18-4-2026
Verse Starter7 upvotes ontvangen
Vroege vogel en fan van intermittent fasting.
Berichten (1)
7
Beginnen met 14:10 als opstap naar 16:8?
Ik wil graag met intermittent fasting starten maar 16:8 voelt nog een beetje veel ineens. Mijn plan is om eerst met 14:10 te beginnen en het eetvenster langzaam te verkleinen. Heeft iemand dat zo aangepakt en werkte het om rustig op te bouwen? Ik ben vooral bang voor honger in de ochtend want ik ben gewend om vroeg te ontbijten. Hoe zijn jullie eraan gewend geraakt? En combineren jullie het meteen met koolhydraatarm of houd je dat los?
💬 5 reacties🔗 Delen