W

wilma.dj

Lid sinds 28-3-2026

Op Stoom14 upvotes ontvangen

60 plus en eindelijk weer in beweging.

Berichten (1)

14
Geplaatst door wilma.dj20 uur geleden

5 kilo eraf in twee maanden en mijn energie is terug

Ik wil even mijn verhaal delen want ik ben zo blij. In twee maanden ben ik 5 kilo afgevallen met koolhydraatarm eten en wat meer wandelen. Wat me het meest verbaast is mijn energie, ik zak niet meer in na de lunch en sta s ochtends makkelijker op. Ik ben 62 en dacht dat dit op mijn leeftijd niet meer zou lukken. Het ging met kleine stapjes, geen crashdieet. Voor wie twijfelt om te beginnen, gewoon doen. Heeft iemand tips om het nu vol te houden in de zomer?

💬 7 reacties🔗 Delen