SuccesverhalenGeplaatst door wilma.dj21 uur geleden

5 kilo eraf in twee maanden en mijn energie is terug

Ik wil even mijn verhaal delen want ik ben zo blij. In twee maanden ben ik 5 kilo afgevallen met koolhydraatarm eten en wat meer wandelen. Wat me het meest verbaast is mijn energie, ik zak niet meer in na de lunch en sta s ochtends makkelijker op. Ik ben 62 en dacht dat dit op mijn leeftijd niet meer zou lukken. Het ging met kleine stapjes, geen crashdieet. Voor wie twijfelt om te beginnen, gewoon doen. Heeft iemand tips om het nu vol te houden in de zomer?
14
💬 7 reacties🔗 Delen

Reageer

yvonneh21 uur geleden
Wat knap, gefeliciteerd! En juist die energie is zo fijn, dat motiveert om door te gaan.
rianne.o20 uur geleden
5 kilo in twee maanden is een mooi en gezond tempo. Petje af dat je het rustig hebt aangepakt.
Katja_C19 uur geleden
Hé Wilma, wat een heerlijk bericht om te lezen, proficiat! Dat je je energie weer terug hebt is misschien wel de mooiste winst, en dat op je 62e, top. Om het in de zomer vol te houden zou ik vooral je ritme vasthouden en voldoende drinken bij de warmte. Voor wie hier meeleest en twijfelt waar te beginnen, doe eens de keto quiz, dan krijg je een aanpak die bij jou past. Blijf zo doorgaan hé!
wilma.dj18 uur geleden
Dank je wel Katja, dat drinken is een goed punt, daar let ik soms te weinig op.
wendy.s17 uur geleden
Wat een opsteker om te lezen, ik ben net begonnen en dit geeft me moed.
sandra.h8117 uur geleden
Mooi verhaal, vooral dat het zonder crashdieet ging. Zo blijf je het ook echt volhouden.
esther8416 uur geleden
Gefeliciteerd! Dat doorslapen en die energie, daar doe je het toch voor.