lotte_1999

lotte_1999

Lid sinds 2-3-2026

Op Stoom25 upvotes ontvangen

27 jaar, food blogger die overstapt van regulier naar keto recepten. Foto's zijn mijn ding.

Berichten (2)

11
Geplaatst door lotte_199926-4-2026

Schaamte over hoeveel je moet afvallen

Ik moet meer dan 40 kilo kwijt en schaam me dat ik het zo ver heb laten komen. Niemand in mijn omgeving weet dat ik met keto bezig ben. Heeft iemand ook met dat gevoel te maken gehad? Hoe ga je ermee om?

💬 3 reacties🔗 Delen
13
Geplaatst door lotte_199912-4-2026

Keto bloemkoolpizza met mozzarella en rucola

Gisteravond weer eens keto pizza gemaakt en ik moet zeggen: dit was de beste versie tot nu toe. De truc zit hem in het goed droog maken van de bloemkool. **Wat je nodig hebt:** - 1 grote bloemkool, geraspt en in de magnetron 5 min gestoomd - 1 ei - 100g geraspte mozzarella (plus extra voor erop) - Snufje zout, knoflookpoeder, Italiaanse kruiden - Tomatensaus (zonder suiker!) - Rucola en parmezaan voor erna **Bereiding:** Doe de gestoomde bloemkool in een theedoek en knijp ALLES eruit. Serieus, dit is de belangrijkste stap. Hoe droger, hoe knapperiger je bodem wordt. Mix met ei, mozzarella en kruiden. Druk plat op bakpapier tot een ronde bodem, bak 20 min op 200°C tot-ie goudbruin is. Dan tomatensaus, extra mozzarella en nog 10 min in de oven. Rucola en parmezaan er pas NA het bakken op. Mijn vriend die normaal zijn neus ophaalt voor alles wat keto is at drie punten. Dat zegt genoeg denk ik 😄 Hebben jullie nog variaties op keto pizza die goed werken?

💬 11 reacties🔗 Delen