Van 108 naar 89 kilo in 6 maanden met keto
In december vorig jaar woog ik 108 kilo. Mijn huisarts zei dat mijn bloeddruk te hoog was en mijn cholesterol niet goed zat. Dat was voor mij het moment om iets te veranderen.
Ik ben met keto begonnen en heb stap voor stap mijn eetpatroon omgegooid. Nu, 6 maanden later, weeg ik 89 kilo. Mijn bloeddruk is genormaliseerd en ik voel me 10 jaar jonger.
Het was niet altijd makkelijk, vooral de eerste maand was pittig. Maar als ik het kan, kan iedereen het.
Reageer
marleen_vb2 dagen geleden
Wauw, 19 kilo in 6 maanden. Dat is echt een prestatie! En fijn dat je bloeddruk ook beter is geworden. Heel inspirerend om te lezen.
Katja_C2 dagen geleden
Hé Henk, wat een fantastisch resultaat! 19 kilo eraf en je gezondheidswaarden genormaliseerd, dat is precies waar het om gaat. Mooi dat je het volgehouden hebt, vooral die eerste maand is voor veel mensen het lastigst.
Voor iedereen die benieuwd is of keto bij hen past: doe de gratis keto quiz en ontdek welk type keto plan het beste bij jou past. Henk is het bewijs dat het werkt als je volhoudt!
henk.j2 dagen geleden
Dankjewel Katja! Ja die eerste maand was echt zwaar, vooral de sociale situaties. Maar als je eenmaal resultaat ziet ga je vanzelf door.
peter_772 dagen geleden
Chapeau! Dit soort verhalen lezen helpt mij om gemotiveerd te blijven. Heb je ook specifieke maaltijden die je standaard eet of varieer je veel?
linda.wl2 dagen geleden
Super motiverend verhaal! Ik ben net begonnen en hoop over een half jaar ook zo een post te kunnen schrijven.