6 kilo eraf en ik slaap eindelijk weer door
Ik moet het even delen want ik ben zo blij. In ruim twee maanden ben ik 6 kilo lichter en wat ik vooral merk is dat ik weer doorslaap. Vroeger lag ik vaak te woelen en nu val ik makkelijker in slaap. Ook overdag heb ik meer energie, ik zak niet meer weg na de lunch. Ik heb het rustig opgebouwd en vooral veel bewerkt eten geschrapt. Voor wie nog twijfelt om te beginnen, gewoon doen en geef het even de tijd. Het went sneller dan je denkt.
Reageer
lotte_882 dagen geleden
Wat knap Anja, 6 kilo en beter slapen is echt dubbele winst. Gefeliciteerd!
eva.t2 dagen geleden
Dat doorslapen herken ik zo. Sinds ik minder suiker eet word ik 's nachts veel minder vaak wakker.
rianne.o2 dagen geleden
Goed bezig zeg. Dat wegzakken na de lunch had ik ook altijd, fijn dat dat bij jou weg is.
Katja_C2 dagen geleden
Hé Anja, wat een heerlijk bericht om te lezen. Dat je weer doorslaapt en die dip na de lunch kwijt bent, dat hoor ik zo vaak als mensen de bewerkte producten schrappen en hun bloedsuiker stabieler wordt. En je zegt het mooi, gewoon rustig opbouwen en de tijd geven. Voor wie nog twijfelt waar te beginnen, doe eerst even de keto quiz, dan weet je waar je staat: keto quiz. Geniet van je nieuwe energie hé, dik verdiend.
anja.vos2 dagen geleden
Dankjewel Katja! De quiz had ik in het begin ook gedaan, dat hielp me op weg.
tineke.rg2 dagen geleden
Dit motiveert me, ik ben net begonnen. Mooi om te lezen dat het echt iets oplevert.
suzanne_732 dagen geleden
Gefeliciteerd! Dat met die energie overdag is voor mij het grootste verschil geweest, zelfs nog meer dan de kilo's.