Van 120 naar 88 kilo in 11 maanden
Het klinkt als een cliché maar keto heeft mijn leven veranderd. 32 kilo afgevallen, bloeddruk normaal, geen slaapapneu meer, en ik kan weer met mijn kinderen spelen zonder buiten adem te zijn. Nooit gedacht dat ik dit zou schrijven.
Reageer
vera_9118 dagen geleden
32 kilo! En geen slaapapneu meer! Dat is zo'n enorme gezondheidswinst. Gefeliciteerd man, echt heel knap.
Katja_C18 dagen geleden
Wat een transformatie — 32 kilo, bloeddruk normaal én je slaapapneu weg. Dit zijn de verhalen die laten zien dat het om zoveel meer dan kilo's gaat. Benieuwd welke aanpak het beste bij jou past? Doe de keto quiz voor een persoonlijk advies!
gijs_8518 dagen geleden
Slaapapneu weg is echt levensveranderend. Mijn man had het ook en sinds hij afviel slaapt hij als een baby. De hele familie profiteert mee.
tom.brouwer18 dagen geleden
Met je kinderen spelen zonder buiten adem te zijn — dat raakt me. Dat is toch waar het uiteindelijk om draait. Niet de cijfers op de weegschaal maar het leven dat je terugkrijgt.
bram.k18 dagen geleden
Hoeveel woog je na de eerste maand? Ik start op 115 en wil graag weten hoe snel het in het begin ging bij jou.
frank.dekoning17 dagen geleden
11 maanden voor 32 kilo is bijna 3 kilo per maand. Mooi tempo, gezond en blijkbaar vol te houden. Proficiat!
bas.visser17 dagen geleden
Geen cliché hoor. Het IS levensveranderend. Ik herken het — was zelf 108 kilo en nu 82. Die vrijheid om weer alles te kunnen doen is onbetaalbaar.
daan.8317 dagen geleden
Bedankt voor de lieve reacties! Eerste maand was ik meteen 7 kilo kwijt (grotendeels vocht). Daarna gemiddeld 2-3 kilo per maand. Had ook maanden dat het minder was maar heb nooit opgegeven. De slaapapneu verdween na 20 kilo verlies al.
daan_k16 dagen geleden
Dankjewel voor het terugkomen! 7 kilo eerste maand geeft zoveel motivatie om door te gaan. En mooi dat de apneu al eerder verdween. Heel veel succes verder!